Saturday 30 June 2012

Letter to you..

Salam and greetings

Pesanan DIA utk saya:
"Jaga diri, jangan lupa makan"
"Solat jangan tinggal,ye"
"Kalau dah sambung study, belajar betul2..kan dah takde gangguan dari saya"
"Jangan benci lelaki..nanti awak yg merana..saya taknak org yg saya sayang merana"
"Jangan suka merungut. Buat kerja kena ikhlas."
"Diri sendiri tak happy takpe. Asalkan org sekeliling kita happy"
"Tunggu saya kalau awak nak. Kalau ada org lain, bagitahu saya awal2. Saya anggap kita takde jodoh"
"Saya takkan cari org lain selagi awak masih single"
"Awak sentiasa kat hati saya. InsyaAllah."

Pesanan SAYA utk die:
"InsyaAllah. Kalau ada jodoh tak ke mana."
"Jangan risaukan saya. Saya tahu jaga diri."
"Kalau ada someone yg lebih baik,just grab her. Maybe die sesuai utk awak"
"Tak payah fikir pasangan sangatlah. Kita muda lagi. Banyak lagi benda yg kita nak capai dlm hidup ni,kan?
"Take care ye kat sana."

Saya tahu apa yg awak rasa..tapi saya tak faham apa yg awak rasa sebab maybe perasaan kita lain. 
Awak, jodoh tu rahsia Allah..
sekuat mana setia,sehebat mana merancang,
sejauh mana menunggu,sekeras mana bersabar,
sejujur mana menerima,jika Allah tidak menulis jodoh bersama,
tetap tidak akan bersama...

Saya serah semua pada Dia..hanya Dia yg tahu apa yg terbaik utk kita berdua..saya nak awak pun camtu..serah semua pada Allah ye..saya taknak awak kecewa kalau awak beri harapan terlalu banyak kat saya..saya harap awak n saya bahagia dgn siapa2 pun kita bersama one day ye..Assalam

No comments:

Post a Comment